Nejčastější dotazy
Jak mám poznat svou velikost?
Pokud nejste obeznámeni s velikostním číslováním vybrané módní značky, doporučujeme Vám orientovat se podle skutečných rozměrů.
V produktové kartě každého nabízeného zboží naleznete velikostní tabulku daného modelu.
Uvedené rozměry měříme na volně položených produktech.
Doporučujeme Vám porovnat tyto rozměry s mírami nějakého podobného zboží, které již doma máte.
Je zboží skladem?
Mohu si zboží vyzvednout osobně?
Zakoupené zboží si ale můžete vyzkoušet v pohodlí Vašeho domova a pokud s ním nebudete spokojeni, můžete nám ho bezplatně vrátit.
Kdy dostanu objednané zboží?
Doba doručování pak závisí na jednotlivých možnostech dopravy.
Zásilky jsou u všech způsobů dopravy doručeny zpravidla následující pracovní den po dni odeslání.
Je možné doručit zboží do zahraničí?
Jaké jsou možnosti dopravy a kolik si za ně účtujete?
U obou dopravců si můžete vybrat doručení až k Vám domů, nebo na adresu pobočky či výdejny, kde si balíček sami převezmete.
U obou dopravců lze při převzetí zboží zaplatit na dobírku.
Za doručení domů nebo do práce Českou poštou (Balík do ruky) si účtujeme 109,- Kč
Za doručení domů nebo do práce kurýrem GLS si účtujeme 109,- Kč.
Za doručení na pobočku České pošty (Balík na poštu) si účtujeme 89,- Kč, doručení do Balíkovny stojí 59,- Kč.
Doručení do GLS Parcel shopu stojí 89,- Kč.
Pokud budete chtít platit na dobírku, připočítáme k Vaší objednávce částku 49,- Kč.
Podrobné informace naleznete v článku Doprava a platba.
Jak bude probíhat komunikace mezi zákazníkem a dopravcem?
Dopravce Vás bude informovat o tom, že balíček od nás převzal, a sdělí Vám předpokládaný termín doručení.
Dopravce Vám také umožní přístup do webové aplikace, kde můžete sledovat pohyb zásilky, změnit čas a místo doručení a v případě firmy DPD zde také můžete v den doručování sledovat kurýrovu cestu a počet adres, které ještě musí navštívit před Vámi.
Jakou adresu mám napsat do objednávky?
Pokud si přejete mít na faktuře odlišnou fakturační a doručovací adresu, můžete nám tyto podrobnosti připsat do poznámky k objednávce.
Pokud provádíte nákup jako registrovaní uživatelé, bude v kolonkách automaticky vyplněna Vaše fakturační adresa a doručovací adresu pak můžete vybrat ze svých uložených adres, nebo vypsat nějakou ručně.
Jak můžu uplatnit slevový kód?
Zakoupené zboží mi nesedí. Můžu ho vrátit nebo vyměnit?
Pokud chcete, můžeme Vám zboží i vyměnit třeba za jinou velikost nebo barvu.
Sepsali jsme pro Vás podrobný návod jak postupovat v případě výměny nebo vrácení zboží.
Posílám zboží zpět. Jak dlouho bude trvat, než dostanu zpátky peníze nebo vyměněné zboží?
Obojí zpravidla odesíláme hned poté, co obdržíme vrácené zboží od Vás.
Jak můžu uplatnit reklamaci a do kdy bude reklamace vyřízena?
O přijetí či odmítnutí reklamace budete informováni nejpozději do 3 dnů.
Oprávněně podané reklamace budou vyřízeny nejpozději do 30 dnů.
Podrobné informace o úplatnění práv z vadného plnění naleznete v našich obchodních podmínkách.
Jak se můžu v obchodě zaregistrovat a jaké jsou výhody registrace?
Pro úspěšnou registraci stačí vyplnit platnou e-mailovou adresu a heslo.
Následně si můžete ve svém uživatelském účtu uložit fakturační a doručovací adresy i další kontaktní údaje, abyste je nemuseli ručně vypisovat při každé objednávce.
Ve svém uživatelském účtu také naleznete historii svých objednávek spolu s odkazy na sledování Vašich zásilek a také Vaše doklady o zakoupení zboží.
Sepsali jsme pro Vás podrobný návod jak postupovat při problémech s registrací.
Co mám dělat, když už nechci dostávat newsletter?
Nepomohl Vám tento článek? Máte nějaké další otázky?