Nejčastější dotazy
Jak mám poznat svou velikost?
Používáme stejné označení velikosti, které u konkrétního produktu použil i výrobce.
Pokud nejste obeznámeni s velikostním číslováním vybrané módní značky, doporučujeme Vám orientovat se podle skutečných rozměrů.
V produktové kartě každého nabízeného zboží naleznete velikostní tabulku daného modelu.
Uvedené rozměry měříme na volně položených produktech.
Doporučujeme Vám porovnat tyto rozměry s mírami nějakého podobného zboží, které již doma máte.
Pokud nejste obeznámeni s velikostním číslováním vybrané módní značky, doporučujeme Vám orientovat se podle skutečných rozměrů.
V produktové kartě každého nabízeného zboží naleznete velikostní tabulku daného modelu.
Uvedené rozměry měříme na volně položených produktech.
Doporučujeme Vám porovnat tyto rozměry s mírami nějakého podobného zboží, které již doma máte.
Je zboží skladem?
Všechno zboží, které nabízíme na internetovém obchodě Fashionshack.cz, máme skladem ve Středočeském kraji a je připraveno k odeslání.
Mohu si zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, osobní odběr zboží možný není. Prozatím nemáme k dispozici žádnou vlastní výdejnu.
Zakoupené zboží si ale můžete vyzkoušet v pohodlí Vašeho domova a pokud s ním nebudete spokojeni, můžete nám ho vrátit do 30 dnů ode dne převzetí.
Zakoupené zboží si ale můžete vyzkoušet v pohodlí Vašeho domova a pokud s ním nebudete spokojeni, můžete nám ho vrátit do 30 dnů ode dne převzetí.
Kdy dostanu objednané zboží?
Zaplacené objednávky a objednávky na dobírku odesíláme nejpozději v následující pracovní den.
Doba doručování pak závisí na jednotlivých možnostech dopravy.
Zásilky jsou u všech způsobů dopravy doručeny zpravidla následující pracovní den po dni odeslání.
Doba doručování pak závisí na jednotlivých možnostech dopravy.
Zásilky jsou u všech způsobů dopravy doručeny zpravidla následující pracovní den po dni odeslání.
Je možné doručit zboží do zahraničí?
Bohužel v současné době zasíláme zboží pouze na území České republiky. Po předchozí domluvě a při platbě předem lze zboží zaslat i na Slovensko.
Jaké jsou možnosti dopravy?
Aktuálně spolupracujeme se dvěma dopravci – s Českou poštou a firmou GLS.
U obou dopravců si můžete vybrat doručení až k Vám domů, nebo na adresu pobočky či výdejny, kde si balíček sami převezmete.
Platbu na dobírku umožňujeme pouze u zásilek doručovaných přímo adresátovi na domácí či pracovní adresu. Platba na dobírku u zásilek adresovaných na pobočky, do výdejen či boxů NENÍ MOŽNÁ.
Podrobné informace naleznete v článku Doprava a platba. Aktuální ceny, které si účtujeme za konkrétní způsoby dopravy či platby, se zobrazí v košíku ještě před dokončením objednávkového procesu.
U obou dopravců si můžete vybrat doručení až k Vám domů, nebo na adresu pobočky či výdejny, kde si balíček sami převezmete.
Platbu na dobírku umožňujeme pouze u zásilek doručovaných přímo adresátovi na domácí či pracovní adresu. Platba na dobírku u zásilek adresovaných na pobočky, do výdejen či boxů NENÍ MOŽNÁ.
Podrobné informace naleznete v článku Doprava a platba. Aktuální ceny, které si účtujeme za konkrétní způsoby dopravy či platby, se zobrazí v košíku ještě před dokončením objednávkového procesu.
Jak bude probíhat komunikace mezi zákazníkem a dopravcem?
Komunikace s Vámi bude probíhat prostřednictvím e-mailu a SMS.
Dopravce Vás bude informovat o tom, že balíček od nás převzal, a sdělí Vám předpokládaný termín doručení.
Dopravce Vám také umožní přístup do webové aplikace, kde můžete sledovat pohyb zásilky, změnit čas a místo doručení a v případě firmy DPD zde také můžete v den doručování sledovat kurýrovu cestu a počet adres, které ještě musí navštívit před Vámi.
Dopravce Vás bude informovat o tom, že balíček od nás převzal, a sdělí Vám předpokládaný termín doručení.
Dopravce Vám také umožní přístup do webové aplikace, kde můžete sledovat pohyb zásilky, změnit čas a místo doručení a v případě firmy DPD zde také můžete v den doručování sledovat kurýrovu cestu a počet adres, které ještě musí navštívit před Vámi.
Jakou adresu mám napsat do objednávky?
Do objednávkového formuláře napište adresu, na kterou chcete doručit zboží.
Pokud si přejete mít na faktuře odlišnou fakturační a doručovací adresu, můžete nám tyto podrobnosti připsat do poznámky k objednávce.
Pokud provádíte nákup jako registrovaní uživatelé, bude v kolonkách automaticky vyplněna Vaše fakturační adresa a doručovací adresu pak můžete vybrat ze svých uložených adres, nebo vypsat nějakou ručně.
Pokud si přejete mít na faktuře odlišnou fakturační a doručovací adresu, můžete nám tyto podrobnosti připsat do poznámky k objednávce.
Pokud provádíte nákup jako registrovaní uživatelé, bude v kolonkách automaticky vyplněna Vaše fakturační adresa a doručovací adresu pak můžete vybrat ze svých uložených adres, nebo vypsat nějakou ručně.
Jak můžu uplatnit slevový kód?
Pokud jste od nás obdrželi slevový kód, jednoduše ho opište nebo zkopírujte do příslušného políčka, které najdete v prvním kroku v nákupním košíku pod soupisem vloženého zboží.
Zakoupené zboží mi nesedí. Můžu ho vrátit?
Samozřejmě. Zboží můžete bez udání důvodu vrátit do 30 dnů ode dne převzetí a my Vám vrátíme peníze. Nevhodně zakoupené zboží nevyměňujeme. Můžete nám ho vrátit a na další zboží vytvořit novou objednávku.
Sepsali jsme pro Vás podrobný návod jak postupovat v případě vrácení zboží.
Sepsali jsme pro Vás podrobný návod jak postupovat v případě vrácení zboží.
Posílám zboží zpět. Jak dlouho bude trvat, než dostanu zpátky peníze?
Vrácené peníze od nás obdržíte nejpozději do 14ti dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy.
Příkaz k úhradě zpravidla zadáváme hned poté, co obdržíme vrácené zboží od Vás.
Příkaz k úhradě zpravidla zadáváme hned poté, co obdržíme vrácené zboží od Vás.
Jak můžu uplatnit reklamaci a do kdy bude reklamace vyřízena?
Pokud se na zboží projeví nějaká vada, můžete nám ho poslat zpátky k reklamaci. Ke zboží přiložte vyplněný reklamační list a kopii faktury.
O přijetí či odmítnutí reklamace budete informováni nejpozději do 3 dnů.
Oprávněně podané reklamace budou vyřízeny nejpozději do 30 dnů.
Podrobné informace o úplatnění práv z vadného plnění naleznete v našich obchodních podmínkách.
O přijetí či odmítnutí reklamace budete informováni nejpozději do 3 dnů.
Oprávněně podané reklamace budou vyřízeny nejpozději do 30 dnů.
Podrobné informace o úplatnění práv z vadného plnění naleznete v našich obchodních podmínkách.
Jak se můžu v obchodě zaregistrovat a jaké jsou výhody registrace?
Zaregistrovat se můžete kliknutím na ikonku ve tvaru panáčka v horní liště.
Pro úspěšnou registraci stačí vyplnit platnou e-mailovou adresu a heslo.
Následně si můžete ve svém uživatelském účtu uložit fakturační a doručovací adresy i další kontaktní údaje, abyste je nemuseli ručně vypisovat při každé objednávce.
Ve svém uživatelském účtu také naleznete historii svých objednávek spolu s odkazy na sledování Vašich zásilek a také Vaše doklady o zakoupení zboží.
Sepsali jsme pro Vás podrobný návod jak postupovat při problémech s registrací.
Pro úspěšnou registraci stačí vyplnit platnou e-mailovou adresu a heslo.
Následně si můžete ve svém uživatelském účtu uložit fakturační a doručovací adresy i další kontaktní údaje, abyste je nemuseli ručně vypisovat při každé objednávce.
Ve svém uživatelském účtu také naleznete historii svých objednávek spolu s odkazy na sledování Vašich zásilek a také Vaše doklady o zakoupení zboží.
Sepsali jsme pro Vás podrobný návod jak postupovat při problémech s registrací.
Co mám dělat, když už nechci dostávat newsletter?
Na konci každého newsletteru, který Vám zašleme, je odkaz “Chci se odhlásit z newsletteru”. Stačí, když na tento odkaz kliknete, a budete odhlášeni.
Nepomohl Vám tento článek? Máte nějaké další otázky?
Neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám pomůžeme problematickou situaci vyřešit.