Doprava a platba

DOPRAVA

Zboží k Vám dopravujeme prostřednictvím České pošty, nebo prostřednictvím kurýrní společnosti DPD. U všech dopravců nabízíme možnost doručení až k Vám domů (případně do práce), nebo možnost doručení na Vámi zvolenou pobočku (případně výdejnu), kde na Vás bude balíček čekat.

Pokud nakoupíte zboží za 2.500,- Kč a více, máte dopravu Českou poštou nebo DPD zdarma.

Osobní převzetí zboží bohužel není možné.

 

ČESKÁ POŠTA, s. p.

Balik do ruky

BALÍK DO RUKY

Balíček Vám doručí přímo do ruky, a to již od prvního pracovního dne následujícího po dni podání.

Termín a čas doručování balíku můžete změnit ve webové aplikaci České pošty "Změna doručení Online".

V případě, že nebudete při doručování zastiženi, bude pro Vás balík připraven k vyzvednutí na příslušné ukládací poště po dobu 7 dní.

Česká pošta Vás bude kontaktovat již v den podání balíku a umožní Vám přístup do webové aplikace, kde můžete sledovat pohyb zásilky, prodloužit úložní lhůtu a případně měnit dispozice doručování.

  

Balikovna

BALÍKOVNA

Balíček si přednostně vyzvednete na jednom ze specializovaných výdejních míst - "Balíkovna" - již od prvního pracovního dne následujícího po dni podání.

Balíček může převzít za Vás i třetí osoba. Na poště není potřeba předkládat průkaz totožnosti, u přepážky stačí jen uvést kód pro vyzvednutí společně se jménem adresáta nebo podacím číslem balíku.

Balík do balíkovny má garantovanou možnost platby dobírky platební kartou.

Česká pošta Vás bude kontaktovat již v den podání balíku a umožní Vám přístup do webové aplikace, kde můžete sledovat pohyb zásilky, prodloužit úložní lhůtu a případně měnit dispozice doručování.

 

DPD CZ s. r. o.

DPD

DPD DORUČENÍ NA ADRESU

Balíček Vám bude doručen již od druhého pracovního dne ode dne podání.

V den doručování budete informováni o hodinovém rozmezí, ve kterém kurýr dorazí k Vám.

K dispozici budete mít také webovou aplikaci, ve které můžete změnit datum a čas doručení, nebo si nechat balíček uložit na výdejním místě PickUp. V den doručování také můžete v aplikaci sledovat trasu kurýra a počet adres, které jsou v doručovacím plánu před Vámi.

V případě, že v době doručování nebudete zastiženi, sami si s kurýrem domluvíte až dva náhradní termíny doručení. Poté bude balíček vrácen zpět k nám.

 

DPD pickup

DPD DORUČENÍ DO VÝDEJNÍHO MÍSTA

Balíček bude doručen na Vámi zvolenou pobočku nebo výdejnu již od druhého pracovního dne ode dne podání.

DPD Vás informuje v momentě, kdy bude Váš balík připraven. Vyzvednout si ho poté můžete kdykoli v průběhu otevírací doby dané pobočky nebo výdejny. Některá z výdejních míst mají otevřeno i o víkendu. Ne všechna místa umožňují platbu kartou.

Po uplynutí 7 pracovních dní bude balíček vrácen zpět k nám.

 

EXPEDICE ZÁSILEK

Všechno zboží máme skladem v ČR. Balíčky odesíláme vždy nejpozději v první pracovní den následující po dni, ve kterém byla zaplacena celková cena objednávky, nebo ve kterém bylo zboží objednáno na dobírku. O předání balíčku dopravci Vás budeme informovat e-mailem. Prosíme, vyčkejte na zprávu od dopravce, ve které Vám bude zasláno sledovací číslo balíčku. V případě nejasností nebo komplikací nás neváhejte kontaktovat, číslo Vašeho balíčku Vám rádi poskytneme.

 

REKLAMACE POŠKOZENÍ ZÁSILKY PŘI PŘEPRAVĚ

 

PROSTŘEDNICTVÍM ČESKÉ POŠTY

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu zásilky a v případě jakýchkoli závad toto neprodleně oznámit přepravci. Pokud bude obal zásilky poškozen, nemusíte balíček převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nebude brán zřetel.

Pokud adresát dodatečně po převzetí zásilky zjistí, že obsah je poškozen, může adresát uplatnit reklamaci do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky na kterékoliv pobočce České pošty. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, nebo předložit fotografie reálného stavu zásilky.

 

PROSTŘEDNICTVÍM DPD

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu zásilky a v případě jakýchkoli závad toto neprodleně oznámit kurýrovi a požadovat sepsání "Zápisu o škodě". Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nebude brán zřetel.

Reklamaci může u dopravce podat pouze příkazce, proto je důležité, aby příjemce se zásilkou nijak nemanipuloval a byl nám nápomocen v řešení vzniklé situace např. tím, že pořídí fotografie reálného stavu zásilky.

 

PLATBA

Za zboží a jeho dopravu k Vám můžete zaplatit následujícími způsoby:

GoPay Online platba kartou

PLATEBNÍ KARTOU ONLINE

Rychlá a bezpečná forma platby prostřednictvím platební brány GoPay. O tom, že jste zaplatili, víme hned.

Údaje k Vaší platební kartě nezadáváte na našem internetovém obchodě, ale na vysoce zabezpečené stránce společnosti GoPay (3D Secure), která online platby zprostředkovává. Nám přijde pouze potvrzení o úspěšné transakci.

Podporované platební karty: Mastercard, Mastercard Electronic, Visa, Visa Electron, Maestro.

 

GoPay Balik do ruky

RYCHLÝM ONLINE PŘEVODEM

Rychlá a bezpečná forma platby prostřednictvím platební brány GoPay. O tom, že jste zaplatili, víme hned.

Platební brána Vás přesměruje do Vašeho vlastního internetového bankovnictví. Platbu provedete potvrzením předvyplněného platebního příkazu.

Podporované banky: Raiffeisen Bank, Komerční Banka, mBank, Fio, Česká spořitelna, UniCredit Bank.

 

apple/google pay

APPLE / GOOGLE PAY

Rychlá a bezpečná platba ze zařízení podporující danou platební metodu. O tom, že jste zaplatili, víme hned.

Při zvolení platby pomocí Apple/Google pay budete po odeslání objednávky přesměrováni na zabezpečenou bránu GoPay, která pro nás tyto služby poskytuje.
Poté stačí postupovat podle pokynů brány.

Apple pay lze obecně použít na všech moderních zařízeních Apple.
Na stolních počítačích Apple tuto funkci nabízí prohlížeč Safari.
Pro více informaci o Apple pay můžete navštívit oficiální nápovědu společnosti Apple.

Google pay lze obecně použít na zařízeních s operačním systémem Android, a pokud máte účet u společnosti Google, tak na stolních počítačích ve vybraných prohlížečích.
Pro více informaci o Google pay můžete navštívit oficiální nápovědu společnosti Google.

 

Bankovní převod    

BĚŽNÝM BANKOVNÍM PŘEVODEM

Platbu připíšete přímo na náš bankovní účet nejpozději do 7 pracovních dnů ode dne objednání zboží. Číslo účtu a variabilní symbol obdržíte v potvrzení o přijetí Vaší objednávky.

Doba nutná pro provedení převodu závisí hlavně na Vaší bance. Ve většině případů máme peníze připsané nejpozději v první pracovní den následující po dni, ve kterém příkaz zadáte.

Zboží odesíláme až po připsání celkové částky na náš účet.

 

Dobirka    

DOBÍRKOU 

Zaplatíte při převzetí zboží, a to buď v hotovosti, nebo platební kartou.

Zboží na dobírku si můžete nechat zaslat domů (případně do práce) prostřednictvím České pošty i prostřednictvím přepravní společnosti DPD. Zboží na dobírku nezasíláme do poboček, výdejen, boxů atp.