Vrácení a výměna zboží

Chcete zboží vrátit nebo vyměnit za jiné? Napište nám na info@fashionshack.cz a my Vám předáme unikátní kód, se kterým můžete zboží poslat zpět Českou poštou na naše náklady.

Zakoupené zboží nám můžete vrátit standardně do 14 dnů, nebo v prodloužené lhůtě 30 dnů. Nevyhovující zboží také můžete vyměnit za jiné do 30 dnů ode dne převzetí. Výměnu ani vrácení v prodloužené lhůtě nelze provést, pokud nám zakoupené zboží nevrátíte ve stejném stavu, v jakém jste ho obdrželi.

Za vrácení nebo výměnu zboží nemusíte dodatečně platit. Pro zaslání zboží zpět k nám na naše náklady můžete využít službu Odvoz zboží od České pošty. Tuto službu jednoduše objednáte ve webové aplikaci České pošty, kam vstoupíte s pomocí unikátního kódu, který Vám rádi na vyžádání zašleme. V aplikaci si můžete vybrat, jestli chcete balíček sami odnést na poštu, nebo raději počkáte doma, až si pro něj pošťák ve stanovený den přijede sám. Návod k této službě naleznete níže na této stránce. Náhradní zboží při výměně Vám obratem pošleme na naše vlastní náklady.

Zboží, které chcete vrátit nebo vyměnit nezasílejte na dobírku. Zásilky s dobírkou nepřebíráme.

Adresa pro vrácení zboží:

Jiří Polmann

www.fashionshack.cz

Kobylníky 34

273 74 KLOBUKY

tel.: 703697816

e-mail : info@fashionshack.cz

 

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY NEBO VÝMĚNU ZBOŽÍ KE STAŽENÍ

 

 

 

PODROBNÉ INFORMACE  

 

Máte právo odstoupit od smlouvy o nákupu zboží bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů nebo v prodloužené lhůtě 30 dnů ode dne, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží. Zakoupené zboží také můžete ve lhůtě 30 dnů ode dne převzetí vyměnit za jiné zboží z naší aktuální nabídky.

O svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy nebo vyměnit zboží nás musíte informovat před uplynutím příslušné lhůty (např. dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, e-mailem nebo zasláním přiloženého formuláře). Přijetí Vašeho rozhodnutí Vám obratem potvrdíme a v případě výměny Vám zašleme podklady a instrukce k uhrazení případného rozdílu v kupních cenách vráceného a náhradního zboží.

Pokud odstoupíte od smlouvy, vrátíme Vám všechny platby za zboží, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na námi nabízený nejlevnější způsob dodání daného zboží. Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud výslovně neurčíte jinak. Platbu vrátíme do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy, avšak ne dříve než obdržíme vrácené zboží nebo než nám prokážete, že jste zboží odeslal(a) zpět. Nevracíme poplatek účtovaný za platbu dobírkou.

Zboží zašlete zpět na naši adresu pro vrácení zboží do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy, nejpozději však do 30 dnů ode dne převzetí zboží. Nesete přímé náklady spojené s vrácením zboží. Zboží k nám můžete vrátit i na naše náklady. Stačí, když nás dopředu informujete, a my Vám e-mailem pošleme unikátní kód pro vstup do webové aplikace České pošty. Podrobný návod, jak postupovat v aplikaci, naleznete níže na této stránce.

Náhradní zboží na výměnu Vám odešleme na naše náklady nejpozději v první pracovní den následující po dni, ve kterém převezmeme vrácené zboží, avšak ne dříve, než bude na našem bankovním účtu připsán případný nedoplatek vzniklý rozdílem kupních cen vráceného a náhradního zboží. Případný přeplatek vzniklý rozdílem kupních cen vráceného a náhradního zboží odešleme na Váš bankovní účet nejpozději do 14 dnů ode dne odeslání náhradního zboží.

Odpovídáte za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti. Vrácené zboží včetně jeho obalu musí být ve stejném stavu, v jakém jste ho převzal(a), tedy nepoškozené, nenošené, neprané, čisté, bez pachů, s neporušenými visačkami a pečlivě zabalené, aby nedošlo k jeho poškození v průběhu přepravy. Pokud stav vráceného zboží nebude shodný se stavem, v jakém jste ho obdržel(a), nebude možné přistoupit k výměně zboží ani k odstoupení od smlouvy v prodloužené lhůtě 30 dnů. V případě odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů započteme svůj nárok na náhradu škody na vrácenou kupní cenu.

Z hygienických důvodů nelze odstoupit od smlouvy ani provést výměnu u spodního prádla, plavek a zboží dodaného v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal.

 

 

 

JAK VRÁTIT ZBOŽÍ POMOCÍ WEBOVÉ APLIKACE ČESKÉ POŠTY

 

Nachystejte si unikátní kód pro vstup, který jste od nás obrželi. Jděte na adresu www.postaonline.cz . V záložce "Podání balíku" zvolte možnost "Odvoz zboží".

 

odvoz1

 Zobrazí se Vám informace o tom, jakým způsobem tato služba funguje. Dole pod informacemi je prostor na vložení Vašeho nachystaného kódu. Po zadání kódu klikněte na tlačítko "Pokračovat". 

odvoz2

 V dalším kroku vyplníte své kontaktní údaje, tj. údaje o odesílateli balíku. Po vepsání názvu obce se rozbalí našeptávač obcí vedených v

databázi České pošty. Vyberte ze seznamu tu správnou. Poté Vám systém bude sám nabízet dostupné názvy ulic pro zadanou obec a následně i popisná čísla objektů. Nemusíte nic psát - stačí jen vybírat ze seznamu.

Poté zadejte svůj email. Pokud budete chtít využít odvozu řidičem, doporučujeme zadat i číslo Vašeho mobilního telefonu pro usnadnění komunikace.

Adresát balíku, tj. my, už je zde předvyplněn.

odvoz3

Ve stejném kroku je potřeba vyplnit i parametry balíku. Rozměry balíku stačí zadat přibližné. Naše obálky mají rozměry cca 5 x 40 x 30 cm. Naše krabice mají rozměry cca 15 x 25 x 35 cm a ty opravdu velké měří cca 20 x 40 x 30 cm. Hmotnost balíku stačí také zadat orientačně. Tento údaj můžete i opsat ze štítku zásilky, kterou jste od nás obdrželi. Do kolonky "Udaná cena" napište částku, jejíž výše je při nejmenším shodná s kupní cenou obsaženého zboží. Pokud chcete, můžete zaškrtnout kolonku "Elektronické oznámení odesílateli". Pošta Vás následně bude informovat o tom, že vrácený balíček už jsme převzali.

odvoz4

 Ve stejném kroku je také potřeba vybrat způsob podání. Záleží jen na Vás, jestli chcete balíček odnést sami na poštu, nebo raději počkáte doma, až si pro balík pošťák přijede sám.

odvoz5

Až budete mít vyplněné všechny povinné údaje, klikněte na tlačítko "Pokračovat".

 

Pokud jste zvolili, že si přejete aby balíček vyzvedl řidič, tak v následujícím kroku můžete vybrat den odvozu a vložit kontaktní údaje pro místo odvozu, pokud tyto nejsou shodné s údaji o odesílateli balíčku. Pokud jste s výběrem spokojeni, klikněte na tlačítko "Pokračovat".

Pokud jste zvolili, že balíček podáte sami na jakékoliv pobočce České pošty budete rovnou přesměrováni na rekapitulaci.

 

V závěrečném kroku už Vás čeká jen rekapitulace všech zadaných údajů. Pokud jste se vším spokojeni, kliknutím na tlačítko "Dokončit" odešlete svoji objednávku do České pošty.

 

Na poslední stránce Vám pošta sdělí ID Odvozu.

odvoz6

 

Dále si můžete vytisknout adresní štítek.

odvoz7

 Všechny tyto informace Vám Česká pošta také zašle na email, který jste uvedli v úvodním formuláři objednání svozu.

 

Adresní štítek vytiskněte a nalepte přes původní štítek na krabici, ve které jste od nás zboží obdrželi.

V případě, že nemáte možnost štítek vytisknout jednoduše přepište údaje z adresního štítku ručně na krabici.

 

Pokud jste objednali svoz řidičem, vyčkejte až se s Vámi Česká pošta spojí a domluví se s Vámi na podrobnostech.

Pokud jste zadali, že balíček podáte sami na pobočce České pošty, můžete tak učinit kdykoliv.

 

Nezapomeňte si schovat doklad o podání balíčku pro případ, že pošta zásilku ztratí.