Jak nakupovat

 

VÝBĚR ZBOŽÍ

 

V našem internetovém obchodě můžete vybírat zboží buď hledáním v jednotlivých kategoriích nebo pomocí vyhledávače. Vyhledávač naleznete pod ikonkou ve tvaru lupy v horní liště. V hlavních kategoriích i podkategoriích můžete filtrovat zboží dle ceny, značky, barvy, velikosti, materiálu a dalších parametrů.

Detailní informace o produktu se zobrazí po rozkliknutí jeho náhledu. V produktové kartě jsou k dispozici fotografie zboží, jeho detailní popis, informace o materiálovém složení, symboly údržby a tabulky rozměrů jednotlivých velikostí.

Dostupné velikosti vybraného produktu i jeho barevné varianty se zobrazují v pravé části vedle fotografie. Po vybrání velikosti potřebný počet kusů vložit do košíku. 

Zboží vložíte do košíku kliknutím na tlačítko “Vložit do košíku”.

 

KOŠÍK

 

Košík lze zobrazit kliknutím na ikonku nákupní tašky v horní černé liště. Následně se zobrazí seznam zboží, které bylo do košíku vloženo. Seznam obsahuje počet kusů u jednotlivých položek, cenu za zvolené počty kusů i celkovou hodnotu zboží v košíku.

V tomto kroku můžete zvyšovat i snižovat počet kusů zboží, pokud je tento k dispozici skladem. Z košíku můžete zboží odebrat kliknutím na tlačítko “X”, které se zobrazuje u každé položky.

Pokud jste s výběrem spokojeni, můžete zadat slevový kupón do příslušného pole, které se zobrazí po zaškrtnutí políčka u textu "Mám slevový kód" pod seznamem zboží v košíku.

Následně můžete pomocí tlačítka “Pokračovat v objednávce” pokročit dál ke zvolení dopravy a platby.

Z košíku se můžete kdykoli vrátit zpět do obchodu kliknutím na tlačítko “Zpět do obchodu”. Vybrané zboží zůstane v košíku uloženo.

 

VÝBĚR DOPRAVY A PLATBY

 

V tomto kroku naleznete soupis všech nabízených možností dopravy a platby i s cenami, které si za ně účtujeme.

Způsob dopravy, který Vám vyhovuje, vyberete zaškrtnutím příslušného políčka u názvu dopravy. Pokud zvolíte možnost Balík na poštu, Balíkovna, GLS ParcelShop nebo DPD Pick-up, budete automaticky vyzváni k vybrání pobočky, která Vám vyhovuje. Výběr poboček můžete také zobrazit kliknutím na odkaz “Zvolit pobočku k doručení”.

Způsob platby, který Vám vyhovuje, jednoduše zadáte označením příslušného políčka u názvu platby.

Tlačítkem “Pokračovat v objednávce” uložíte vybrané způsoby dopravy a platby a přesunete se k zadání doručovací adresy.

Nebo se můžete pomocí tlačítka “Předchozí krok” vrátit k seznamu zboží v košíku. Také můžete opustit objednávkový proces kliknutím na tlačítko “Zpět do obchodu”.

 

ZADÁNÍ DORUČOVACÍ ADRESY

 

V tomto kroku je potřeba do příslušných políček vepsat osobní údaje (jméno, příjmení, e-mailovou adresu a telefonní číslo) a také fakturační údaje (ulici a číslo domu, město a PSČ. Zboží doručujeme pouze na území ČR. Po zaškrtnutí kolonky u textu "Doručit na jinou adresu" můžete vyplnit doručovací adresu, která je odlišná od fakturačních údajů.

Pokud jste v průběhu nakupování přihlášeni ke svému uživatelskému účtu, bude zde automaticky vyplněna Vaše fakturační adresa a Vaše výchozí doručovací adresa. Doručovací adresu můžete zaměnit za jinou Vaši uloženou doručovací adresu, nebo vypsat novou adresu ručně.

Pokud jste již registrovaní a ještě jste se nepřihlásili, můžete tak učinit kliknutím na odkaz “Přihlásit se”, který naleznete v horní části u nadpisu "Máte u nás účet?". Po zadání přihlašovacích údajů za Vás systém vyplní osobní, fakturační a doručovací údaje automaticky.

Pokud se chcete zároveň s nákupem registrovat, stačí zaškrtnout políčko “Chci se registrovat v e-shopu”.

Pokud chcete k objednávce připojit nějaké informace, můžete tak učinit po zaškrtnutí políčka “Zadat poznámku pro prodejce”.

 

ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY

 

K závaznému odeslání objednávky dojde stisknutím tlačítka “Odeslat objednávku”. Toto tlačítko bude aktivní za předpokladu, že budou vyplněny všechny povinné údaje označené hvězdičkou a bude udělen Váš souhlas s našimi obchodními podmínkami. Tento souhlas udělíte zaškrtnutím příslušného políčka.

Před závazným odesláním objednávky se můžete kdykoli vrátit na předchozí kroky objednávkového procesu a můžete zkontrolovat nebo změnit zadané údaje. Učinit tak můžete kliknutím na tlačítko “Předchozí krok” nebo kliknutím na názvy jednotlivých kroků objednávky – tj. “Nákupní košík”, “Doprava a platba” a “Informace o vás”.

Před závazným odesláním objednávky se také můžete kdykoli vrátit zpět do obchodu pomocí tlačítka “Zpět do obchodu”. Údaje, které jste vložili do objednávky, zůstanou uložené.

 

REKAPITULACE OBJEDNÁVKY

 

Po závazném odeslání objednávky se zobrazí její rekapitulace. Podrobné shrnutí objednávky společně s aktuálním zněním našich obchodních podmínek Vám bude obratem zasláno na uvedenou e-mailovou adresu.

V případě, že po odeslání objednávky objevíte nějaké nesrovnalosti, nebo budete chtít objednávku stornovat, obratem nás kontaktujte. Pozdější změny nebude možné provést.

 

PŘESMĚROVÁNÍ NA PLATEBNÍ BRÁNU GOPAY

 

Pokud jste v objednávce zvolili způsob platby "Online platba", budete po odeslání objednávky automaticky přesměrováni do zabezpečeného prostředí platební brány GoPay. Zde pak můžete platbu uskutečnit podle pokynů GoPay.  

 

REGISTRACE

 

Kliknutím na ikonku panáčka v horní liště zobrazíte vstupní stránku k uživatelskému rozhraní. Zde se můžete přihlásit k již existujícímu uživatelskému účtu, nebo se zaregistrovat kliknutím na odkaz “Registrujte se”.

Pro registraci je nutné zadat emailovou adresu a heslo. Heslo je potřeba vložit dvakrát, aby se eliminovala případná chyba. Vaše heslo je v systému uloženo zašifrované, my k němu nemáme přístup a ani ho nikde nevidíme.

V případě, že heslo zapomenete, klikněte na odkaz “Zapomněli jste heslo?”, který naleznete v prostoru pro vložení přihlašovacích údajů. Systém Vás vyzve k vyplnění e-mailové adresy, kterou jste zadali při registraci. Pokud je adresa platná, bude na ni obratem doručena zpráva s odkazem, který Vás automaticky přesměruje přímo do Vašeho uživatelského účtu. Zde si můžete nastavit nové heslo. Pokud zprávu neobdržíte do několika minut, zkontrolujte si, prosím, Vaši složku na spamy. Poté nás neváhejte kontaktovat, pomůžeme Vám situaci vyřešit. 

Po přihlášení do svého uživatelského účtu můžete v záložce “Moje osobní údaje” spravovat Vaše kontaktní údaje, nastavit nové heslo a uložit různé doručovací adresy.

Ve svém účtu máte k dispozici také historii vytvořených objednávek, odkazy na sledování odeslaných zásilek a doklady o zaplacení zboží.